|
|
Autor |
Wiadomość |
Jason
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zembrzyce
|
Wysłany: Pon 21:37, 19 Maj 2008 Temat postu: [No Tubes] Test płynu uszczelniającego |
|
|
Po przeczytaniu artykułu w pewnym czasopiśmie postanowiłem zająć się tą sprawą . Jak wiadomo oponki pod system UST sporo ważą i często są dość drogie . Co do właściwości trakcyjnych opon bez dętki to są one zdecydowanie na plus , przede wszystkim chodzi o możliwość jazdy z bardzo niskim ciśnieniem w oponie . W swoich Conti 2,3 jeździłem z ciśnieniem 1 Bar i nie miałem najmniejszych problemów . Jak dla mnie największym minusem opon UST jest masa Conti vertical ważą po ok. 700 g i to się czuje . Oglądając reklamówkę No Tubes można dostać oczopląsu , dosłownie opona w której zastosowano płyn zachowuje się jak wyjęta z samochodu prezydenta nic jej nie „przestrzeli” . Film ma zadanie jak każda reklama , omamić naiwnych , więc należy do niego podchodzić z przymrużeniem oka . Zakupiłem więc specyfik No Tubes Płyn Uszczelniający Pint (473ml) za 47,90zł , cena jest całkiem w porządku porównując z innymi uszczelniaczami UST . Obecnie mam założone UST , a akurat trafiło się przebicie więc postanowiłem je zalać . Wyczytałem że na oponę powyżej 2,0 przypada 100 ml uszczelniacza (60g zważone ) . Zalałem więc oponę nie szukając miejsca przebicia , napompowałem , zakręciłem kołem i pod wodę . Na powierzchni nie pokazała się ani jedna bańka powietrza . Bacznie przyglądałem się temu „cudowi” i spostrzegłem kolec wystający z opony . Mocno skurczybyk wlazł ale po chwili dłubania go wyciągnąłem a powietrze znowu zaczęło spierniczać . Zakręciłem ponownie i cisza preparat działa doskonale . No Tubes zachowuje płynną konsystencje przez pół roku , i jak przez ten czas nie będę musiał ciągle kleić dętek (opony) to jestem całkowicie usatysfakcjonowany .
Istnieje jeszcze jedna możliwość wykorzystania No Tubes a mianowicie uszczelnienie zwykłej opony na obręczy UST , patent ten mam nadzieje przetestować na Jurze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jason dnia Pon 21:40, 19 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jason
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zembrzyce
|
Wysłany: Śro 23:23, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Miesiąc jazdy na tym wynalazku minął bardzo szybko . I jestem w 100 % zadowolony . Jak na razie nie trafił się żaden flak ( odpukać w niemalowane ) choć kilka razy wyciągałem solidne kolce z opon . Zobaczymy jak długo płyn utrzyma pożądaną konsystencje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jason
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zembrzyce
|
Wysłany: Wto 23:35, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zdjąłem Verticale przelałem płyn do słoika i użyłem go do uszczelnienia slicków Conti SportContact 1,3 . Roboty troszkę było bo musiałem dokładnie umyć obręcze i opony z resztek płynu . SC zakupiłem w wersji tradycyjnej a i tak nie miałem najmniejszego problemu z uszczelnieniem , za to masa drastycznie spadła . W przyszłym sezonie nie widzę sensu kupować opon UST
Trochę pojeździłem po szosie : Częstochowa , Orawa , Pętla do Bielska , reszta to jakieś tam drobniejsze wycieczki . Cały ten czas opony doskonale trzymały ciśnienie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|